Alla inlägg den 23 december 2009

Av hz - 23 december 2009 22:59

Denna historia är "rippad" från jdmanstories men översatt och omarbetad.


Hennes sida av historien:


Jag hade sett fram emot kvällens middag nu i en hel vecka. Jag anlände till resturangen klockan åtta. Där satt min pojkvän och väntade. Jag tänkte han ser sur ut, jag satte mig ner och vi hade middag tillsammans. Under hela middagen satt jag och tänkte på att han såg arg ut:


Tillslut frågade jag honom: "Vad är det med dig?"


Han sa att inget var fel,jag frågade igen.... och igen... samma svar alla gånger. Babe det är inget fel.


jag började tro att det var mitt fel att han var arg. Vad kan jag ha gjort för att få honom på detta humör?


Var det för att jag var lite sen?


Jag kanske borde uppmuntra honom lite, jag försökte, men han var fortfarande lika sur som han var innan.


Efter ett tag bestämde vi oss för att åka hem. Vi tog en taxi hem, jag höll på att börja gråta i taxin vad kan jag ha gjort? Jag sa till honom att jag älskade honom, han agerade genom att lägga armen runt mig och pussa mig på pannan.


Vad ska detta betyda? älskar han inte mig. Har han hittat en annan?


Mina känslor började bubbla över. Vem tror han att han är!?!??!?!

Ska han inte säga det tillbaka?!?!


Nu var vi framme vid hans lägenhet, vi gick upp, Hur kunde han inte säga "jag älskar dig" tillbaka? Vill han göra slut med mig? Han borde ha nämnt någonting om det innan i så fall.


Jag frågar honom igen om det är någonting fel. Denna gången svarade han inte , Han valde istället att sätta på tvn. Jag var på gränsen till gråt, jag skyndade mig in i sovrummet och la mig, efter ett tag när jag lugnat ner mig kom han in.


Vi hade sex. Jag tänkte eftersom vi har delat den här underbara tiden tillsammans

så kanske han öppnar sig lite mer och säger vad det är som försiggår.


jag frågade honom igen, inget svar. Jag grät mig själv till söms. Hur kan detta ha skett? Han förstod nog inte hur ledsen jag var. Han måste ha hittat nån annan?

Spelar han bara spel med mig? Han älskar mig inte längre


Hans sida av historien:


IFK förlora, kände mig ganska trött. Fick knulla däremot.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards